Reklamace

  • V případě reklamace nás prosím kontaktujte e-mailem na adresu info@profirepas.cz a nebo telefonicky na telefon +420 737 083 088
  • Reklamace se vždy snažíme vyřešit co nejdříve (3-7 dnů)
  • V případě reklamace si reklamované turbodmychadlo vyzvedneme na udané adrese


ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA TYTO PŘÍPADY:

1. Není-li turbodmychadlo montováno odborným servisem dle odborného postupu, každý výrobce vozu a každá motorizace má svůj specifický postup a jednotlivé kroky, které je nutné dodržet pro bezproblémový chod nového turbodmychadla. Od servisu, který provedl odbornou montáž doporučujeme vyžádat: DOKUMENT O POSTUPU PROVEDENÝCH ÚKONŮ.

2. Opotřebení nadlimitním používáním nebo poškozením výrobku (vč. poškození způsobeného při neodborné montáži, nesprávným uvedením do provozu, apod.) včetně poškození v důsledku nesprávného mazání turbodmychadla (porucha v mazací soustavě či nesprávná specifikace motorového oleje).

3. Poškození výrobku jeho znečištěním, nahodilou či živelnou událostí nebo v důsledku přírodních či vnějších jevů jako je např. bouřka, požár, voda, nadměrné teplo.

4. Mechanické poškození výrobku (např. pádem nebo poškození vzniklé přepravou).

5. Součástí záruky není bezplatná běžná údržba (čištění, seřizování.)

6. Poškození, nepovolené konstrukční změny (včetně chiptuningu), neodborný zásah úpravy nebo jiné zásahy do výrobku provedené neoprávněnou osobou či servisem.


Prodávající je oprávněn požadovat po kupujícím náhradu všech nákladů, které jim vzniknou při neoprávněném, neplatném, opožděném nebo neodůvodněném uplatnění práv záruky, vč. nákladů spojených s případnou přepravou výrobku.