Čištění turba sprejem Turbo Cleaner
Wynn´s EXHAUST GAS RECIRCULATION 3
Sprej vyvinutý pro čištění systému vzduchového sání všech naftových motorů.
VLASTNOSTI:
- Poskytuje okamžité a účinné čištění systému vzduchového sání a sacích ventilů, EGR ventilu a spojovací hadice mezi EGR ventilem a sacím potrubím - Výkonná rozstřikovací tryska pro podporu čisticího účinku - Rozpouští gumu, lak, dehet, karbon a usazeniny - Jednoduché použití, čištění trvá 5 až 10 minut, minimální potřeba demontáže - Obnovuje perfektní proudění vzduchu směrem do spalovací komory -Poskytuje pravidelný a stabilní běh motoru - Obnovuje a udržuje výkonnost motoru a snižuje spotřebu paliva - Odstraňuje problémy se startováním - Zlepšuje akceleraci motoru -Snižuje emise výfukových plynů
|
POUŽITÍ:
Pro vzduchové sací potrubí, sací ventily a EGR ventily všech naftových motorů. Doporučuje se používat při každém servisním intervalu k udržení čistoty. Možnost použití prodlužovaní hadičky (není součástí dodávky) pro dosažení těžko dostupných míst.
|
NÁVOD:
A. Čištění sacího potrubí a sacích ventilů 1. Nastartujte motor a nechte ho zahřát. Odstraňte pružnou hadici v systému vzduchového sání, umístěnou mezi turbodmychadlem/mezichladičem a sacím potrubím. 2. Nechte motor běžet při 2000 otáčkách/min. 3. Při zahřátém motoru stříkejte produkt do sacího potrubí. 4. Stříkejte v krátkých intervalech tak, aby se nekontrolovaně nezvýšily otáčky a hlučnost motoru. 5. Při každém nárůstu počkejte dokud se neobnoví původní otáčky. 6. V případě nutnosti přidejte plyn, abyste předešli zhasnutí motoru. 7. Pokračujte dokud nespotřebujete celých 200 ml produktu. 8. Poté nechte motor ještě několik minut v klidu běžet. 9. Po této prodlevě sešlápněte 5 až 10 krát plyn. Nepřekračujte 3000 otáček/min. 10. Před vypnutím motoru ho nechte ještě alespoň 1 minutu běžet. Motor vypněte. 11. Nasaďte hadici zpět na původní místo.
B. Čištění systému vzduchového sání před turbodmychadlem a kompresní částí turbodmychadla. Postupujte stejným způsobem jako v předchozím případě, ale stříkejte produkt před turbodmychadlo. Předtím odstraňte vzduchový filtr, abyste se dostali k této oblasti.
C. Preventivní čištění EGR ventilu C1. Jestliže je EGR ventil blízko k bodu vstřikování čisticího produktu, postupujte stejným způsobem jako v případě A. C2. Jestliže je EGR ventil ve větší vzdálenosti od místa vstřikování čisticího spreje, použijte prodlužovaní hadičku (není součástí dodávky) abyste se dostali blíže k EGR ventilu. Pak postupujte stejným způsobem jako v případě A.
D. Opravné čištění silně znečištěného EGR ventilu 1. Odmontujte EGR ventil (přírubu). 2. Nastříkejte čisticí produkt přímo na ventil, přírubu a další díly, dokud nejsou dost mokré. 3. Nechte produkt působit několik minut. 4. Znovu nastříkejte na díly, dokud nebudou veškeré nečistoty odstraněny. 5. V případě nutnosti můžete větší nečistoty odstranit hadříkem nebo papírovým ubrouskem. 6. Vysušte díly stlačeným vzduchem, hadříkem nebo papírovým ubrouskem.
|
Kdy aplikovat ?
Metody A , B , C • při každém servisním intervalu (15000 až 20000 km) Metoda D • jako prvotní ošetření při potížích vozidel s vysokým počtem najetých kilometrů
UPOZORNĚNÍ: Nestříkat na lakované povrchy! Jestliže se tak stane, ihned povrch očistěte vodou, aby se zabránilo škodám.
|
Turbodmychadla www.profiturbo.cz