Aditiva, mazivo, autokosmetika

Čištění turba sprejem Turbo Cleaner

Čištění turba sprejem Turbo Cleaner

Wynn´s EXHAUST GAS RECIRCULATION 3

Sprej vyvinutý pro čištění systému vzduchového sání všech naftových motorů.

VLASTNOSTI:

- Poskytuje okamžité a účinné čištění systému vzduchového sání a sacích ventilů, EGR ventilu a spojovací hadice mezi EGR ventilem a sacím potrubím
- Výkonná rozstřikovací tryska pro podporu čisticího účinku
- Rozpouští gumu, lak, dehet, karbon a usazeniny
- Jednoduché použití, čištění trvá 5 až 10 minut, minimální potřeba demontáže
- Obnovuje perfektní proudění vzduchu směrem do spalovací komory
-Poskytuje pravidelný a stabilní běh motoru
- Obnovuje a udržuje výkonnost motoru a snižuje spotřebu paliva
- Odstraňuje problémy se startováním
- Zlepšuje akceleraci motoru
-Snižuje emise výfukových plynů


POUŽITÍ:

Pro vzduchové sací potrubí, sací ventily a EGR ventily všech naftových motorů. Doporučuje se používat při každém servisním intervalu k udržení čistoty. Možnost použití prodlužovaní hadičky (není součástí dodávky) pro dosažení těžko dostupných míst.


NÁVOD:

A. Čištění sacího potrubí a sacích ventilů
1. Nastartujte motor a nechte ho zahřát. Odstraňte pružnou hadici v systému vzduchového sání, umístěnou mezi turbodmychadlem/mezichladičem a sacím potrubím.
2. Nechte motor běžet při 2000 otáčkách/min.
3. Při zahřátém motoru stříkejte produkt do sacího potrubí.
4. Stříkejte v krátkých intervalech tak, aby se nekontrolovaně nezvýšily otáčky a hlučnost motoru.
5. Při každém nárůstu počkejte dokud se neobnoví původní otáčky.
6. V případě nutnosti přidejte plyn, abyste předešli zhasnutí motoru.
7. Pokračujte dokud nespotřebujete celých 200 ml produktu.
8. Poté nechte motor ještě několik minut v klidu běžet.
9. Po této prodlevě sešlápněte 5 až 10 krát plyn. Nepřekračujte 3000 otáček/min.
10. Před vypnutím motoru ho nechte ještě alespoň 1 minutu běžet. Motor vypněte.
11. Nasaďte hadici zpět na původní místo.

B. Čištění systému vzduchového sání před turbodmychadlem a kompresní částí turbodmychadla. Postupujte stejným způsobem jako v předchozím případě, ale stříkejte produkt před turbodmychadlo. Předtím odstraňte vzduchový filtr, abyste se dostali k této oblasti.

C. Preventivní čištění EGR ventilu
C1. Jestliže je EGR ventil blízko k bodu vstřikování čisticího produktu, postupujte stejným způsobem jako v případě A.
C2. Jestliže je EGR ventil ve větší vzdálenosti od místa vstřikování čisticího spreje, použijte prodlužovaní hadičku (není součástí dodávky) abyste se dostali blíže k EGR ventilu. Pak postupujte stejným způsobem jako v případě A.

D. Opravné čištění silně znečištěného EGR ventilu
1. Odmontujte EGR ventil (přírubu).
2. Nastříkejte čisticí produkt přímo na ventil, přírubu a další díly, dokud nejsou dost mokré.
3. Nechte produkt působit několik minut.
4. Znovu nastříkejte na díly, dokud nebudou veškeré nečistoty odstraněny.
5. V případě nutnosti můžete větší nečistoty odstranit hadříkem nebo papírovým ubrouskem.
6. Vysušte díly stlačeným vzduchem, hadříkem nebo papírovým ubrouskem.


Kdy aplikovat ?

Metody A , B , C
• při každém servisním intervalu (15000 až 20000 km)
Metoda D
• jako prvotní ošetření při potížích vozidel s vysokým počtem najetých kilometrů

UPOZORNĚNÍ:
Nestříkat na lakované povrchy! Jestliže se tak stane, ihned povrch očistěte vodou, aby se zabránilo škodám.



Turbodmychadla www.profiturbo.cz

Aditiva, mazivo, autokosmetika